La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa

  • masa pelepasan:2023-11-13 14:01:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:217
  • Penerangan pantas:

    La Ligua,Pengubah kuasaoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis

Kandungan artikel

Pengubah kuasa

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .% dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

La LiguaSemacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu,La LiguaPerlindungan penukar tenggelam minyak, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

BorjegaApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa



Pembuat pengubah kuasa

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Selamat datang panggilanApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar,La LiguaVideo pengubah distribusi, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak,La LiguaPengubah distribusi 400 KVA, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

pasangSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Perubah telinga pemeriksaan

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

La LiguaSyarikat pengubah jenis kering

Pembuat pengubah kuasa

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

LaLiguaMaklumat produk lain
  • ArlingtonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBuka jalan menuju perubahan pasaran

    ArlingtonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBuka jalan menuju perubahan pasaran

  • ArlingtonTrain boarding bridgeKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    ArlingtonTrain boarding bridgeKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • Mata Air ColoradoJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapKaedah penyediaan model

    Mata Air ColoradoJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapKaedah penyediaan model

  • Mata Air ColoradoPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh peng

    Mata Air ColoradoPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh peng

  • Mata Air ColoradoLif dua tingkat rumahPemeriksaan dan penyelenggaraan

    Mata Air ColoradoLif dua tingkat rumahPemeriksaan dan penyelenggaraan

  • NawabganjScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasaApa yang menyebabkan pembakaran

    NawabganjScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasaApa yang menyebabkan pembakaran

  • WuerdenPlatform angkat hidraulik diletak silinderManual dan kaedah pemasangan

    WuerdenPlatform angkat hidraulik diletak silinderManual dan kaedah pemasangan

  • WuerdenTruck boarding bridgeTransformasi pasaran yang indah ke arah pemandangan baru

    WuerdenTruck boarding bridgeTransformasi pasaran yang indah ke arah pemandangan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa memberi anda La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa. La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La LiguaPenukar 6 kVTiga masalah biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!